Wednesday, January 07, 2015

MAVELLOUS : MAVELLOUS INTIMAX

MAVELLOUS INTIMAX



MaVellous IntiMAX
RM80 SEM / RM85 SSFREE POSTAGE
Revolusi produk Anti Penuaan untuk kesihatan seksual bagi lelaki dan wanita.

Prestasi seksual biasanya akan merosot dengan peningkatan umur. Puncak seksual lelaki biasanya berlaku pada sekitar umur 18 tahun. Bagi kebanyakan lelaki, prestasi seks akan mula menurun seawal umur 20-an.
Tanda penurunan prestasi seksual untuk lelaki adalah:
[✔]Mengambil masa yang lama untuk mencapai ereksi penuh.
[✔]Ketegagan yang kurang teguh.
[✔]Penurunan dalam kadar libido.
[✔]Penurunan dalam stamina seksual.
[✔]Kurang daya rangsangan.
[✔]Pancutan kurang memuaskan.

Apabila umur lelaki meningkat, pengeluaran hormon DHEA , testosterone, androgen atau sex hormon akan menurun. Hormon testosterone akan mula menurun dengan banyak apabila mencapai umur 40 tahun. Dianggarkan bagi lelaki yang berusia 60-an, kadar testosteron akan menurun sebanyak 25 peratus.
Testosteron adalah hormon yang sangat penting dalam fungsi seksual lelaki , penurunan hormon yang disebakan penuaan mempunyai kesan negatif ke atas prestasi seksual lelaki.
Faktor-faktor lain yang menyumbang kepada penurunan prestasi seksual adalah penyakit kronik seperti kencing manis, jantung, pengambilan ubat, keletihan,tekanan dan stress.
Ramai wanita mempunyai masalah seksual pada suatu peringkat dalam hidup mereka kerana faktor penuaan .
Masalah seksual mempengaruhi kira-kira 50 % daripada wanita, dan ianya menjadi lebih biasa apabila seseorang wanita meningkat usia. Disfungsi boleh termasuk hilang nafsu , hilang rangsangan , masalah dengan mencapai puncak syahwat dan sakit semasa seks.
Hilang nafsu, atau kekurangan nafsu seks ,cuma akan timbul pada sesetengah wanita pada masa-masa tertentu sahaja dalam hidup seperti waktu hamil atau masa tekanan. Tetapi bagi sesetengah wanita pengalaman kekurangan nafsu boleh berlaku setiap masa .
Kekurangan nafsu seks mempunyai pelbagai sebab-sebab fizikal atau psikologi , seperti kencing manis , kemurungan, masalah hubungan , gangguan hormon, keletihan dan stress.
Nafsu seks juga boleh menurun jika tahap testosteron semulajadi wanita menurun. Testosteron dihasilkan dalam ovari dan kelenjar adrenal , ianya akan menurun jika organ-organ tersebut tidak berfungsi dengan baik.

MaVellous IntiMAX adalah satu produk revolusi anti penuaan khusus untuk lelaki dan wanita yang diformulasi khusus untuk kesihatan seksual dan kesejahteraan diri.
Formulasi produk MaVellous IntiMAX adalah gabungan rumusan anti penuaan terpilih dengan bahan-bahan untuk kesihatan seksual yang terbaik dari seluruh dunia. 
Antara kandungan bahan-bahan semula jadi yang terdapat dalam MaVellous IntiMAX adalah :
[✔]PhytoCellTec Malus Domestica.
PhytoCellTec Malus Domestica adalah stem sel tumbuhan dari sejenis pokok epal yang di namakan Uttwiler Spatlauber. Teknologi stem sel tumbuhan ini dimajukan oleh syarikat Mibelle Biochemistry dari Switzerland. PhytoCellTec Malus Domestica ini mampu untuk mengaktifkan, memperbaharui, melindungi dan membaik-pulih sel-sel badan. Ianya adalah sejenis phyonutrien yang terpenting dalam melambatkan dan memerangi proses penuaan.
[✔]Testofen X
Testofen X adalah ekstrak tumbuhan halba, salah satu herba yang kaya dengan pelbagai khasiat kesihatan. Dalam MaVellous IntiMAX, Testofen X dapat meningkatkan
kadar hormon testosteron dan sistem reproduktif lelaki dan wanita. Pelbagai kajian juga menunjukkan bahawa Testofen X dapat meningkatkan libido lelaki dan wanita, tenaga, daya tahan seksual dan keghairahan. Ini akan dapat membantu daya keintiman suami isteri ketika bersama.

Bagi mereka yang mementingkan penjagaan badan, Testofen X dapat membantu untuk menegangkan dan menambahkan jisim otot serta mengurangkan lemak badan. Untuk ibu yang menyusu, Testofen X mengandungi phytoestrogen yang akan menambahkan pengeluaran susu ibu.
[✔]MacaPure
Macapure adalah diperolehi daripada akar pokok Maca, sejenis afrodisiak dari negara Peru yang digunakan sejak zaman Inca beratus-ratus tahun dahulu. Macapure terkenal kerana sifat-sifatnya yang dapat meningkatkan tenaga kelelakian, fungsi ereksi dan menambahkan kesuburan lelaki dan wanita.
Kajian menunjukkan bahawa pengguna MacaPure akan lebih kerap untuk menjalinkan hubungan kelamin, lebih yakin di ranjang dan senang untuk mendapatkan mendapatkan zuriat. Untuk wanita, Macapure juga dapat meningkatkan fungsi ovari dan melegakan kesan-kesan menopaus.

[✔]Tribulus Terrestris
Terrestris Tribulus , adalah herba yang telah digunakan dalam perubatan tradisional China dan India selama berabad-abad .
Pada pertengahan tahun 1990-an, Tribulus Terrestris dikenali di Amerika Utara selepas atlet Olimpik Eropah Timur mendakwa pengambilan tribulus membantu prestasi mereka.
Sebatian aktif dalam Tribulus mempunyai dua jenis steroidal saponins yang dipanggil furostanol glikosida dan glikosida spirostanol.Tribulus dapat membantu dalam masalah kemandulan, mati pucuk, dan libido rendah. Dalam dekad yang lalu Tribulus menjadi popular untuk meningkatkan prestasi sukan.
Kajian yang dilakukan di Bulgaria dan Rusia menunjukkan bahawa Tribulus dapat meningkatkan tahap hormon testosteron (dengan meningkatkan hormon luteinizing ) , DHEA , dan estrogen.
Kajian menunjukkan Tribulus Terrestris dapat menambah kekuatan zakar, meningkatkan rangsangan ereksi dan dapat membantu dalam masalah mati pucuk.
[✔]Muira Puama
Muira Puama adalah sejenis tumbuhan kecil yang hidup di hutan Amazon di mana kulit kayu dan akarnya sudah lama digunakan oleh orang asli Amazon untuk meningkatkan keupayaan seksual. Muira Puama telah lama digunakkan sebagai tonik tenaga, meningkatkan kesihatan dan untuk membantu dalam masalah seksual untuk lelaki dan wanita. Ianya juga dipanggil sebagai “Viagra of Amazon”.
Kajian terhadap Muira Puima telah menunjukkan peningkatan yang ketara dalam fungsi ereksi dan keinginan seksual. Muira Puama dapat meningkatkan aliran darah ke kawasan pelvis, membantu ereksi pada lelaki dan juga sensasi serta orgasm di kalangan wanita. Penggunaan jangka panjang dapat meningkatkan pengeluaran hormon seks kepada kedua-dua jantina.
Muira Puama juga dapat meningkatkan mood dan kajian berulang kali menunjukkan ianya dapat merangsang pemikiran dan fantasi seks sertamemperhebatkan keintiman dari perspektif psikologi. Ianya juga dapat meningkatkan nafsu syahwat dan mempercepatkan serta menambah kekerapan klimaks.

Muira Puima juga dapat membantu dalam masalah mati pucuk, kemandulan, gangguan haid, disentri dan senggugut.
[✔]Ginseng Merah Korea
Ginseng Merah Korea adalah ginseng premium dan yang terbaik di dunia.
Berabad-abad lamanya, akar tumbuhan ginseng telah digunakkan untuk meningkatkan daya hidup dan nafsu seks pada lelaki dan wanita.

Faedah utamanya adalah melancarkan peredaran darah dan dapat menyihatkan lagi kelenjar seks lelaki. Untuk wanita, Ginseng Merah Korea dapat merangsangkan lagi hormon seks wanita iaitu estrogen.
MaVellous IntiMAX boleh digunakkan untuk :
MEMBAIKPULIH sistem reproduktif lelaki & wanita
MENINGKATKAN rangsangan/ keghairahan suami isteri
MENGUATKAN cengkaman otot-otot rahim (menjadikan isteri dara kembali)
MENGEKALKAN ketegangan ereksi yang maksimum sekaligus melancarkan predaran darah ke alat kelamin
MERANGSANG dan meninggikan kekerapan inzal (orgasm)
MENINGKATKAN kesuburan lelaki dan wanita
MENINGKATKAN pengeluaran hormon estrogen dan testosteron sekaligus menjadikan tubuh bertambah sihat, cergas dan berkeyakinan.
MELANCARKAN peredaran darah haid dan melegakan sengugut
MELAMBATKAN proses menopause & andropause
MENGEKALKAN awet muda

No comments:

Post a Comment