Wednesday, January 07, 2015

MAVELLOUS : MAVELL GLOWHITE



RM99 SEM / RM104 SS
Harga Promosi GEMPAK :-
SATU Jar RM 80 (SM) RM 88 (SS) (Untuk 2 minggu)

DUA Jar RM 150 (SM) RM 166 (SS) (Untuk SATU bulan)


FREE POSTAGE

▓▓ PASTI PUTIH GEBU BERSERI MERAH JAMBU ▓▓
PERTAMA di Malaysia, Campuran SEMPURNA SUPER KOLAGEN, STEM SEL, BUNGA SAKURA, GLUTATHIONE, PINE BARK. Utk SELURUH BADAN !!!
“Kira2 40,000 sel mati hilang dari kulit setiap minit setiap hari. Badan kita kehilangan 1000-4000mg kolagen setiap hari dan adalah penting untuk kita memastikan sel dan kolagen yang hilang itu di ganti.”- Dr Hazimi, Pengasas Produk MaVellous

++MaVell GloWhite menggunakan Super Kolagen Jenis 1&3 iaitu kolagen yang sangat tinggi kualiti dan mudah diserap oleh badan kita.Pengambilan MaVell GloWhite secara berterusan dapat mengekalkan keanjalan, kelicinan dan kecerahan pada kulit. Hasilnya kulit akan lebih gebu berseri dan kurang kedutan.
++Ektrak Bunga Sakura dalam MaVell GloWhite mengandungi molekul anti oksidan yang dapat membantu mengurangkan sintesis melanin, menghalang kulit menjadi gelap, memperbaiki tekstur kulit dan pada masa yang sama memberikan keselesaan pada kulit.Hasilnya, kulit menjadi lembap dan licin walaupun pada minggu pertama.
Penggunaan MaVell GloWhite setiap hari membantu menyerlahkan seri kulit.Dalam tempoh empat minggu, kulit akan menjadi putih merah jambu sebanyak 60 peratus.
++Kulit pokok Pine bertindak sebagai antioksidan kerana ia dapat mengumpul oksigen reaktif dan nitrogen dalam badan sambil memperlahankan pengeluaran peroksida. Pati kulit pokok Pine juga menindas radikal bebas dan menghalang beberapa protein yang boleh menyebabkan inflamasi.
++Glutathione juga dapat mencerahkan kulit dengan menghalang aktiviti enzim tyrosinase. Dengan menghalang aktiviti enzim tyrosinase, ianya dapat menukar metabolisme melanin dari pigmentasi gelap (eumelanin) ke pigmentasi cahaya (phaeomelanin).
++++++++++++++++++++Kehebatan MaVell GloWhite.++++++++++++++++++++
Antara kesan pengambilan MaVell GloWhite seawal 7 hari adalah:
☞Mengaktifkan, memperbaharui, melindungi dan membaik-pulih sel-sel badan
☞Wajah kekal muda jelita
☞Wajah menjadi bersinar dengan putih merah jambu
☞Kulit lebih gebu, tegang dan lembab
☞Mengembalikan awet muda
☞Mengekalkan paras collagen untuk kulit yang lebih sihat
☞Menyihatkan tubuh badan
☞Mengurangkan kedutan dan garis-garis halus
☞Meningkatkan tenaga
☞Menguatkan sistem imun dan menyahtoksin
☞Mengundurkan proses penuaan kronologi
+++++++++++++++++++++++++++
 [✔] HEBAT*** kerana ia formulasi terbaru dari Dr Hazimi, Formulator Terkenal[✔] JIMAT *** kerana 1 Kotak boleh tahan untuk 2 minggu [✔] MUDAH *** hanya minum 1x sehari dgn rasa yang lazat[✔] TERBAEK***kesannya yang cepat,kesan ketara dgn hanya satu kotak.[✔] BERKESAN***Betul2 kulit akan bertukar jadi putih MERAH JAMBU[✔] AWET MUDA***Penggunaan berterusan kita akan nampak muda 5-10 tahun



Caranya MUDAH, CEPAT,BERKESAN & SELAMAT
MAVELL GLOWHITE dengan campuran sempurna PhytoCellTec Malus Domestica dari Switzerland,Super Kolagen 1&3 dari Perancis,Ekstrak Bunga Sakura dari Jepun,Reduced Glutathione dari Itali,Ekstrak Pine Bark dan Ekstrak Laici
Dengan Penggunaan MaVell GloWhite ianya mampu untuk :
Mengaktifkan, memperbaharui, melindungi dan membaik-pulih sel-sel badan
Mencantikkan dan mencerahkan kulit dengan putih merah jambu.

▓▓ SET GLOW-DETOX, Di Jamin Putih Gebu Merah Jambu ▓▓

=> Satu Jar TrueDetox + 2 Jar GloWhite RM190 (SM) / RM200 (SS)

Harga Asal MaVell GloWhite ==> RM 99(SM) / RM104(SS)

Harga Asal MaVellous TrueDetox ==> RM 49(SM) / RM 54(SS)


Sekarang HARGA PROMOSI SET GLOW-DETOX (Utk Sebulan):-
Cara Pengambilan:-
TrueDetox ambil Sebelum Tidur & MaVell GloWhite ambil Sebelum Sarapan


=> Satu Jar TrueDetox + 2 Jar GloWhite RM190 (SM) / RM200 (SS)

“Proses detox sgt penting sblm mengambil apa2 vitamin/suplemen supaya tahap penyerapan nutrien adalah pd kadar paling optimum.”Dr Hazimi, Pengasas MaVellous.


No comments:

Post a Comment