Friday, January 30, 2015

KRIM JAMBANG WAK DOYOK



75ml
Buatan Malaysia
HARGA : RM35.00
POSLAJU RM 6 SM / RM 10 SS

COD : PUNCAK ALAM


Ada berita baik untuk semua. Kalau muka bukan jenis berbulu dan teringin nak berjambang, pakai Krim Jambang Wak Doyok 5 x sehari dan rasai perbezaannya!

Produk krim jambang ini bukan sahaja dapat melebatkan jambang, malah, ia juga mampu melebatkan bulu di bahagian kening, rambut, misai, janggut, bulu dada, ketiak dan juga beberapa bahagian lain. Krim ini bukan sahaja untuk lelaki, perempuan pun boleh pakai krim ini. Krim jambang ini seeloknya dipakai pagi dan malam.





Untuk lelaki jgn lupa guna krim ni untuk nampak lebih macho, bergaya dan hebat bila berjambang..berjanggut lagi baik

Adakah anda (kaum lelaki) menyimpan janggut? Mengapa? dan mengapa tidak? Umum mengetahui menyimpan janggut merupakan salah satu sunnah Nabi junjungan kita, Nabi Muhammad s.a.w. Nabi bersabda yang bermaksud,
“Barang siapa yang mengikuti sunnahku, berarti dia cinta padaku, dan barang siapa yang cinta padaku, maka akan masuk surga bersamaku.”

Tidak dinafikan juga, terdapat wanita yang menyukai lelaki yang berjanggut. Di antara kelebihan lelaki berjanggut ialah : 
  • tampak lebih matang & 'macho'
  • mempunyai karisma & keyakinan diri yang tinggi
  • memberi manfaat dari segi kesihatan 
  • kita dapat membezakan antara lelaki muslim & majusi (penyembah berhala)





Untuk wanita pula...yang kurang lebat kening, boleh guna sapu pada kening pagi dan malam.confirm cantik dan kening tumbuh lebih lebat. Rambut gugur..kesan botak..semua boleh guna. Sapu je



No comments:

Post a Comment