Monday, May 13, 2013

TREENEA PRODUK


MIERA BELLA PURE
Peninsular Malaysia: RM75
Sabah / Sarawak: RM80

VCO ANTIOXIDANTS LIQUID
Peninsular Malaysia: RM45

Sabah / Sarawak: RM50


VCO ANTIOXIDANTS SOFTGEL
Peninsular Malaysia: RM45

Sabah / Sarawak: RM50


##Harga termasuk pos laju
***************************************************************************************************8


TREENEA MIERABELLA
- Hydrolysed and concentrate coconut milk protein with vitamin C (60 capsules)

Treenea MIERABELLA diperkayakan dengan vitamin C merupakan makanan tambahan kepada wanita dan lelaki yang mementingkan kesihatan dan kecantikan kulit. Keunikan produk bermula dari kandungan kolagen semula jadi yang tinggi dan ringkas, Ia diadun dengan bahan semula jadi bagi meningkatkan serapan yang berkali ganda. 

Kebaikan Treenea MieraBella:
• Mengembalikan keanjalan dan membina sel kulit.
• Mengurangkan garis kedutan dan tanda penuaan pada kulit.
• Mengurangkan masalah jerawat dan jeragat serta mengurangkan parut
• Mampu bertindak sebagai anti-oksida dan anti-penuaan.
• Menjadikan kulit lebih gebu, cerah, halus dan licin secara sekata.
• Meningkatkan lagi sistem ketahanan bagi menghalang penyakit.
• Membantu menguatkan rambut, tulang, gigi dan sendi.
• Membantu dalam membekalkan tenaga segera.

Lagi info.

Treenea MIERABELLA protein yang diperkayakan dengan vitamin C merupakan makanan tambahan kepada wanita dan lelaki yang mementingkan kesihatan dan kecantikan kulit. Keunikan produk bermula dari kandungan kolagen semula jadi yang tinggi dan ringkas, Ia diadun dengan bahan semula jadi bagi meningkatkan serapan yang berkali ganda. MIERABELLA mempunyai pelbagai kelebihan dan manafaat seperti berikut.:
a. Treenea MIERABELLA mengandungi protein yang boleh meningkatkan keanjalan dan kekenyalan kulit dengan cara menyediakan asid amino seperti glysine, proline dan lysine yang perlu bagi pembentukkan kollagen . Pengambilan kollagen secara berterusan dapat mengurangkan garis kedutan pada kulit dan seterusnya wajah tampak muda.
b. Treenea MIERABELLA kaya dengan asid amino seperti cysteine, asid glutamic dan glysine yang merupakan bahan asas bagi pembentukkan glutathione. Kajian mendapati glutathione adalah ibu segala antioksidan yang bertindak melindungi tubuh badan manusia dari serangan radikal bebas . Glutathione juga dikenal pasti berkemampuan untuk menjadikan liang roma kulit lebih kecil, kulit lebih putih, gebu, cerah, halus dan licin.
c. Treenea MIERABELLA mengandungi vitamin C yang diperlukan bagi membantu mempercepatkan proses mendapatkan kulit idaman anda. Penyelidikan terkini mendapati pengambilan Vitamin C dalam dos yang tertentu telah membantu meningkatkan kandungan glutathione dalam badan. Selain dari itu vitamin C juga diperlukan sebagai kofactor dalam pembentukan kollagen. 
d. Treenea MIERABELLA diperkayakan dengan phospholipids kelapa yang dipercayai dapat membantu meningkatkan proses penyerapan protein kedalam tubuh badan. Bahan aktif ini juga bertindak menghalang kehilangan kollagen daripada kulit dan secara tidak langsung melambatkan proses penuaan..
Produk ini akan lebih berkesan jika ia ambil bersama sama dengan segelas jus buah-buahan.

Cara makan Treenea Miera Bella

Sehari boleh ambil 2-4 kapsul, 2 kali sehari sebelum makan. Lebih banyak kapsul yg diambil setiap hari lebih cepat nampak kesannya.

Harga Treenea Mierabella 

Harga adalah termasuk pos:

Harga Sekotak
RM 75 Semenanjung (Promosi sehingga 15/5/2013 - RM65)
RM 80 Sabah Sarawak


Vco Treenea Liquid

Treenea selepas mengeluarkan produk kelapa dara berbentuk softgel kini tampil dengan satu lagi produk terkini minyak kelapa dara dalam bentuk cecair. Khasiat dan kandungan dalam minyak kelapa dara ini adalah sama dengan vco treenea dalam bentuk softgel, cuma yang berbeza adalah daripada segi bentuknya sahaja. 
Vco treenea dalam bentuk cecair ini boleh digunakan untuk tujuan sapuan di kulit atau di minum sebagai alternatif bagi  sesiapa yang tidak boleh mengambil supplement dalam bentuk kapsul atau gel. Terutama sekali bagi kanak kanak yang tak boleh nak telan softgel, kita boleh bagi minum dalam bentuk cecair.
Boleh disapukan kepada kulit muka yang bermasalah sebelum tidur setiap hari. 
Kandungan bersih 180 ml satu kotak

Harga Vco Treenea Liquid

Harga adalah termasuk pos:

Harga Sekotak
RM 45 SemenanjungRM 50 Sabah Sarawak




Maklumat mengenai Vco Treenea

VCO TREENEA BARU DI PERKENALKAN PADA 1 JANUARY 2013
  • Mempunyai 60 biji kapsul/ 500 mg setiap kapsul
  • Berat 30 g setiap kotak
  • Keluaran orang Islam dan Halal
  • Buatan Malaysia
  • Aturan makan hanya 2 biji sehari  (1 siang dan 1 malam)
  • Boleh juga digunakan untuk disapukan di muka
  • Ada vitamin E, A dan D 
Minyak Kelapa Dara (VCO) yang diperolehi dari Treenea mempunyai banyak khasiat dan manfaat kesihatan kepada tubuh badan manusia kerana vco treeenea mempunyai kandungan antioksidan yang tinggi dibandingkan dengan minyak kelapa dara lain. Vco Treenea dihasilkandari proses yang tidak menggunakan haba dan formulanya yang telah dikaji secara teliti dan terperinci menggunakan 100% pati kelapa dara organik yang bebas dari kolesterol.

VCO Antioxidants kaya dengan Vitamin E (a-tocopherol), Vitamin A (retinol) dan vitamin D (cholecaciferol) yang diperlukan oleh tubuh badan manusia. Vitamin A dan E juga dipercayai boleh bertindak sebagai ejen antioksidan yang mempunyai kebolehan memerangkap radikal bebas dan kajian penyelidikan menunjukkan ia berkebolehan mencegah penyakit kanser serta penyakit berkaitan jantung.

Mengapa Makanan Yang Kaya Antioksidan Perlu ?
Tubuh badan kita sentiasa terdedah pada radikal bebas yang terhasil daripada toksin-toksin alam sekitar seperti asap kilang, asap kenderaan, asap rokok, sinaran ultra violet (UV) dan pencemaran bahan-bahan makanan. VCOAntioxidants (vco treenea) adalah kaya dengan sifat-sifat antioksidan yang berpotensi melindungi sel-sel pada tubuh badan manusia dari serangan radikal bebas. Oleh yang demikian sel-sel badan akan menjadi lebih sihat dan tekstur kulit akan menjadi lebih halus dan seragam.

Penyelidikan oleh para saintis mendapati, minyak kelapa dara terdiri daripada 90% lemak tepu yang kebanyakkan daripadanya adalah trigliserida berantai sederhana (MCT). Ujian klinikal telah membuktikan MCT adalah merupakan ejen pembekal tenaga segera. MCT tidak disimpan sebagai lemak dalam badan sebaliknya ia akan disalutkan kepada hati untuk membekal tenaga segera. Asid lemak ini kemudiannya akan ditukarkan ke sebatian keton (keton bodies). Sebatian keton sangat diperlukan oleh otak manusia apabila glukosa tidak dapat berfungsi untuk membekalkan tenaga. Kajian secara saintifik telah menunjukkan sebatian keton boleh membantu pesakit neurodegenerative disorders seperti penyakit Alzheimer dan Parkinson.

Selain dari itu, sebatian keton juga didapati membantu serangan epilepsy. Pengambilan VCOAntioxidants (vco treenea) secara oral dalam kadar yang tertentu akan menyebabkan tubuh kita dilindungi dari serangan bacteria, kulat dan virus. Sistem imunisasi tubuh badan akan meningkat, selsema da batuk akan berkurangan. Sebatian aktif seperti monolaurin, monokaprik dan monokaprin, yang terbukti hasil dari penghadaman VCO.

VCOAntioxidants (vco treenea) juga mengandungi bahan aktif seperti phospholipids serta sterol tumbuhan yang telah dibuktikan berupaya merendahkan tahap kolesterol dan meningkatkan tahap LDL dalam darah. MCT juga mudah dihadamkan dan dapat membantu mengawal berat badan jika diambil secara teratur dan berterusan.

Antara khasiat dan kebaikan VCOAntioxidants (vco treenea):

• Membantu kelancaran system pencernaan
• Meningkatkan sistem dan daya tahan tubuh
• Membantu mengurangkan berat badan
• Mengurangkan kadar kolesterol dan darah tinggi serta risiko penyakit jantung
• Membekalkan nutrien penting dalam membantu pertumbuhan rambut yang sihat
• Membantu merawat pelbagai masalah kulit
• Menyokong fungsi tiroid
• Menghalus dan menyeragamkan struktur kulit

Harga Vco Treenea Softgel

Harga adalah termasuk pos:

Harga Sekotak
RM 45 SemenanjungRM 50 Sabah Sarawak


No comments:

Post a Comment