Wednesday, May 15, 2013

CocoDamia : Coklat IQ


COCO DAMIA : Coklat IQ adalah satu produk pemakanan yang Meningkatkan kecergasan minda, Meningkatkan ketajaman daya ingatan, Menghilangkan stress, Menambahkan keyakinan diri, mengenyangkan, unik dan mencergaskan IQ serta minda.



CocoDamia : Coklat IQ di adun dan diformulakan dengan makanan sunah serta bacaan ayat-ayat al-quran dari pelajar tahfiz dan diformulisasikan agar ia menyerap ke dalam minda pengguna agar menjadi pelajar serta pekerja yang cemerlang dan terbilang. Insyaallah. Semoga usaha ini mendapat rahmat dan keredhaan NYA.. Insya ALLAH




Soalan-Soalan Lazim Berkenaan Coklat IQ:

1.Apakah dia Coklat IQ? 

Coklat IQ merupakan makanan tambahan (supliment food) yang mengandungi khasiat-khasiat penting yang diperlukan otak untuk berfungsi baik dalam kehidupan sehari-hari.Kandungannya diformulasikan mengikut makanan sunah Nabi. Coklat IQ di adun dan dibuat secara rohaniah untuk memastikan kualitinya terjamin dan berkesan untuk pelajar & pekerja 

2. Bagaimanakah rupa dan rasa Coklat IQ?

Bentuk Coklat IQ adalah berbentuk snack bar dan rasanya sedap seperti coklat bermutu tinggi kerana ianya dibuat supaya digemari oleh semua peringkat umur. Jadi tiada masalah bagi ibu-bapa untuk menyuruh golongan muda dan kanak-kanak mengamalkan memakannya. Ia tidak mengandungi pewarna tiruan.

3. Berapa banyakkah isi dalam sekotak Coklat IQ?

Sekotak Coklat IQ mengandungi 10 Snack Bar.

4. Bagaimanakah cara pengambilan Coklat IQ?

Sarapan pagi : Makan Coklat IQ sebelum sarapan pagi / berangkat ke sekolah/kerja. Malah boleh di bawa ke sekolah/tempat kerja untuk di makan sewaktu rehat.

5.Selamatkah Coklat IQ dimakan melebihi kadar yang dicadangkan?

Coklat IQ adalah sejenis makanan tambahan (supliment food ) yang berkhasihat dan bukan jenis ubat-ubatan . Jadi ianya selamat dimakan seperti juga coklat lain.

6.Apakah perbezaan antara Coklat IQ dengan lain-lain produk minda/IQ di Malaysia?

a. Coklat IQ di formulakan dengan gabungan makanan sunah Nabi dan juga Iman Syafie. Pasti ramai tidak mengetahui makanan yang di amalkan oleh Iman Syafie. Di dalam Coklat IQ kami meletakan LUBANAH iaitu makanan sunah Iman Syafie. Khasiatnya, subhanaallah sungguh elok di amalkan oleh para pelajar dan pencari ilmu.

b. Coklat IQ di hasilkan dalam bentuk snack bar. Kenyang dan padat dengan isi

c. Coklat IQ di formulakan secara rohaniah dengan sangat teliti, di mana inti patinya di bacakan Al- Quran 30 Juzuk oleh ahli tahfiz, kemudian dibacakan doa-doa oleh Ustaz dan akhir sekali inti pati ini di jemur selama 14 hari di bawah cahaya matahari waktu Dhuha.

d. Semasa pemprosesan Coklat IQ dijalankan, para pekerja kami diwajibkan sentiasa dalam keadaan berwuduk dan alunan zikir serta bacaan Al-Quran di mainkan agar zat rohaniah menyerap masuk ke Coklat IQ . Insyaallah

e. Rasa Coklat IQ pasti akan digemari oleh semua golongan masyarakat, kerana inti patinya merupakan bahan bahan yang bermutu tinggi. 




Coklat IQ diperkayakan dgn makanan sunnah nabi dan di terapikan dgn rohaniah. insyaallah bagus untuk meningkatkan daya ingatan, dan kecergasan minda. Amat sesuai utk pelajar, pekerja ataupun anak kecil. 

banyak testimoni dari customer menyatakan:
1. sebelum ni anak liat aje nak belajar/ulangkaji tapi lepas mengamalkan permakanan coklat IQ, perasaan malas berkurangan 
2. sebelum ni sgt susah nak hafal, tapi lepas mengamalkan permakanan coklat IQ, senang aje nak menghafal
3. sebelum ni mudah gugup/tak confident tapi lepas mengamalkan permakanan coklat iq, alhamdullillah confident dikhalayak ramai.
4. sebelum ni cepat aje letih, terutama lepas balik sekolah tapi lepas mengamalkan permakanan coklat Iq, alhamdullillah cergas dan bersemangat.

Insyaallah perubahan mulai nampak jika dimakan secara istiqamah. dan diamalkan secara berterusan. Tapi itu semua bergantung pada induvidu masing masing. ada yang makan 1 kotak dah nampak perubahan, dan ada juga yang makan 2/3 kotak baru nampak perubahan. bergantung pada kesesuaian seseorang itu, dan yang paling penting adalah dengan Izin dan keberkatan dari Allah SWT.

dalam 1 kotak ada 10 bar seberat 25gram.

Jika pn/tn berminat, boleh lah PM kami.

Untuk fast action, boleh whatapps 019 4511649




COCO DAMIA : Coklat IQ  adalah satu produk pemakanan yang meningkatkan: 

kecergasan minda, 
meningkatkan ketajaman daya ingatan, 
menghilangkan stress, 
menambahkan keyakinan diri, 
mengenyangkan, unik dan mencergaskan IQ serta minda.

Ianya dihasilkan melalui adunan pemakanan yang mempunyai nilai khasiat semulajadi, halal dan sesuai dijadikan sebagai permakanan seorang pelajar, remaja, orang tua atau pekerja yang selalu dalam kepenatan. Di adun bersama makanan Sunnah Nabi & Imam Syafie serta di baca Surah-surah terpilih oleh Ustaz, sangat berkhasiat serta memenuhi keperluan diet seorang pelajar atau pekerja.




Makin ramai menyedari kebaikan dan keberkesanan Coklat IQ. Luaskan kebaikan mu Coklat IQ ke serata negeri termasuk Brunei dan Singapura. Stokis dan dealer semakin hari semakin bertambah, ini membukti bahawa Coklat IQ di terima baik di pasaran, Insyaallah, banyak barakahnya dengan mengambil makanan sunnah. Kita hanya berusaha dan kepadaNya lah kita berdoa.Banyak testimoni yang menyatakan tentang kebaikan Coklat IQ, antaranya:

1. Sebelum ni asyik penat/letih dalam kelas = sekarang tidak lagi
2. Sebelum ni asyik susah nak menghafal = sekarang senang aje nak menghafal
3. Sebelum ni agak liat untuk mengulangkaji = sekarang cakap sekali terus jalan.
4. Sebelum ni agak 'kasar' kelakuannya = sekarang bersopan-satun kelakuannya
5. Sebelum ni gugup/gemuruh/tidak konfident untuk melakukkan sesuatu = sekarang tidak lagi

Itu semua setelah mengamalkan makan Coklat IQ setiap hari secara Istiqamah. Insyaallah.


Khasiat Dan Keunikan COCO DAMIA : Coklat IQ

Meningkat dan Menguatkan Minda

Anda seorang pelajar dan sentiasa memerlukan daya konsentrasi yang baik, tetapi anda cepat lupa maklumat yang telah dibaca atau tidak fokus apa yang  diajar oleh guru.

Mengatasi rasa gugup

Anda juga mengalami fobia dan sentiasa di dalam tekanan. Semasa peperiksaan anda sering rasa gugup, masih berdebar-debar dan ‘blank’ walaupun telah membuat persiapan awal untuk menghadapi peperiksaan.

Memulihkan semangat / stress

Fikiran terasa begitu lembab/kosong, kurang daya kreativiti dan berfikiran negatif, tidak ceria (pemarah/pemalu/rendah diri) kerana kurang berinteraksi.
Mengekang
Rasa ‘give up’ walaupun perkara yang mudah, senang tetapi terasa begitu susah dan cepat mengaku kalah




Kandungan COCO DAMIA : Coklat IQ

Diperkayakan dengan  makanan sunnah Nabi Muhammad S.A.W +  makanan sunnah Imam Syafie + Terapi bacaan Al-Quran 30 Juzuk daripada Ahli Tahfiz + Bacaan doa dari Ustaz

1. Lubanah  
2. Kismis  
3. Air Zam Zam 
4. Kurma 
5. Bijirin 
6. Oat 
7. Badam 
8. Cornflake 
9. Susu 
10. Kurma 
11. Doa doa terpilih




Himpunan Testimoni












Harga RM49.00
Sekotak ada 10bar
Pos Laju RM6 / RM9

BERMINAT BOLEH HUBUNGI : 019 4511649

No comments:

Post a Comment