Thursday, March 21, 2013

ROSE HAIR PERFUME

Terbaru !!!! The one and only in Malaysia....IHB Rose Hair Perfume.. Sesuai untuk wanita muslimah..Cuaca di malaysia yang panas dan terik membuatkan rambut mudah berbau terutamanya jika anda sentiasa berada di luar pejabat. Dengan IHB hair perfume rambut anda pasti berbau harum sepanjang hari. Diperkayakan dengan ekstrak ros, collagen dan vitamin E, rambut anda menjadi lebih mudah diurus, tidak mudah rosak dan melebatkan rambut anda.



HAIR PERFUME cream rambut yang mengandungi Rose Essential Oil , Vitamin E dan Collagen..Yang ni cream ya bukan syampoo rambut..


✔ MEMBANTU MENYIHATKAN RAMBUT
✔ MEMBANTU MEWANGIKAN RAMBUT
✔ MEMBANTU MENGELAKKAN RAMBUT RAPUH
✔ MEMBANTU MENGATASI RAMBUT GUGUR
✔ MEMBANTU MENYOKONG PERTUMBUHAN RAMBUT
✔ 10/10 PENGGUNA MENGAKUI RAMBUT LEBIH HARUM WALAUPUN LEBIH 8JAM MEMAKAI TUDUNG




Tiada lagi masalah rambut berbau tengik kerana cuaca panas yang membuatkan rambut anda berpeluh. Dengan IHB Rose Hair Perfume yang diperkaya dengan ekstrak ros, collagen dan vitamin E, rambut anda menjadi lebih mudah diurus, tidak mudah rosak dan melebatkan rambut anda. Cuma rata dan sapukan di seluruh rambut selepas mandi, rambut kekal wangi dan segar sepanjang hari.





✿Membantu menyihatkan rambut
✿Membantu mewangikan rambut
✿Membantu mengelakkan rambut rapuh
✿Membantu mengatasi rambut gugur
✿Membantu menyokong pertumbuhan rambut





Pernah alami rambut anda berbau tengik terutamanya bila berada lama di bawah sinaran matahari? Bila rambut berpeluh, mesti rambut anda berbau bukan? Sekarang dengan adanya IHB Rose Hair perfumes rambut anda pasti harum dan segar sepanjang hari.









Rose Hair Perfume.. Sesuai untuk wanita muslimah. Cuaca di malaysia yang panas dan terik membuatkan rambut mudah berbau terutamanya jika anda sentiasa berada di luar pejabat. Dengan IHB hair perfume rambut anda pasti berbau harum sepanjang hari. Diperkayakan dengan ekstrak ros, collagen dan vitamin E, rambut anda menjadi lebih mudah diurus, tidak mudah rosak dan melebatkan rambut anda.


RM35.00 sm / RM40.00 ss


FREE Pos Laju 

2 comments: