Monday, March 25, 2013

Berenice Beauty


Rahsia awet muda formula rahsia kecantikan warisan Diraja.

Ambassador Product
YM DATO' DR. ROMONA MURAD (DSMP,DMP,SMP, MIPR)
Chair Person Royal Society Group of Malaysia
Vice President World Exclusive Group and Clubs


1. Prune Collagen Drink (15 bottles x 50ml)
HARGA: RM170



Prune Collagen Drink adalah minuman formula rahsia kecantikan warisan DiRaja. Rahsia awet muda dibongkar, diterokai dan dikongsi bersama. Ilham gabungan sumber bahan semulajadi tempatan dengan gabungan bahan yang diimport, setiap satu botol (50 ml) didalamnya mengandungi 5000mg marine kolagen, 1000mg glutathione, 1000mg ekstrak biji anggur di tambah dengan ekstrak bahan-bahan yang lain seperti madu, manjakani, serapat, kacip fatimah, pueraria mirifica, apple stem cell, ekstrak teh hijau, fruktose dan Vitamin A, B1, B2, B3, C dan E. Prune Collagen Drink diminum 1 botol setiap 2 hari sebelum tidur untuk penyerapan yang maksimum ke dalam badan.

Prune Collagen Drink ini diyakini halal. Produk wanita yang sangat berkesan dalam memelihara kulit agar lebih cantik dan memberi kecerahan, kulit berseri dan tegang, anti penuaan, mengatasi masalah keputihan disamping terbukti dapat mengetat dan merapatkan vagina dengan perubahan ketara dengan hanya meminum Prune Collagen Drink botol yang pertama. 


2. Diet Fiber Prune (15 sachet x 10gm)
HARGA: RM80

Diet Fiber Prune adalah powder didalam sachet 10gm, kandungannya terdiri daripada prune extract, mixed fruit powder, organic apple fiber, oat fiber, psylium husk, aloevera extract, fruit enzyme, apple stem cell, collagen dan Vitamin C. Cara hidangan 1 sachet; disediakan bersama setengah cawan air suam kacau hingga larut & ditambahkan air sejuk dan diminum dengan segera. Minum 1 kali sehari atau untuk kesan maksima boleh diambil 2 kali sehari (bergantung kepada individu) selepas makan pagi dan malam sebelum tidur.

Minuman Diet Fiber Prune membantu memudahkan proses pencernaan, menyingkirkan lemak berlebihan dibahagian perut, mengekalkan kesihatan saluran usus, bertindak menyahtoksin, menstabilkan glukos darah dan mengawal selera makan. Minuman Diet Fiber juga membekalkan Vitamin C untuk badan, mencantikkan kulit, membaiki struktur kulit secara semulajadi, menambah kecergasan dan sentiasa lebih bertenaga serta dapat mengurangkan berat badan.



3. Habbatus Sauda Soft Gel (60 soft gels)
HARGA: RM50



Habbatus Sauda atau Nigella Sativa atau Black Cumin mempunyai khasiat yang amat tinggi. Habbatus Sauda Soft Gel diperbuat daripada halal gelatin (60 soft gel). Setiap gel mengandungi 500mg minyak habbatus sauda dimana minyak-minyak asas seperti sterol, thymohydroquinone, carvone, limonine, cymene, alkaloids, saponin dan asid amino terdapat didalamnya.Bahan-bahan ini dapat membantu menyembuhkan beberapa penyakit yang sering dihadapi oleh manusia. Habatus ssauda merupakan satu supplement makanan membetulkan perjalanan sistem tubuh seseorang individu itu.

Ia membantu sistem metabolism badan, memperbaiki sistem pencernaan, menurunkan paras kandungan gula dalam tubuh. Ia akan membantu menyahkan segala cacing dan parasit dari dalam saluran usus, melegakan sakit kerongkong , batuk, asma, selsema, mengatasi keradangan, memperbaiki dan melancarkan peredaran darah, menambah pengaliran susu badan, membekalkan tenaga segera, menambah jumlah bilangan sperm dan menstabilkan sistem tunjang, 1 gel lembut dimakan dua kali sehari selepas makan. Jika diambil secara konsisten dan teratur ia dapat membersihkan darah dan menjadikan individu itu lebih bertenaga dan sihat

4. Dewberry Feminine wash (100ml)
HARGA: RM35




Berenice Dewberry Feminine Wash adalah ramuan rahsia bidan dikongsi, di khususkan untuk wanita moden kini, ramuan berasaskan ekstrak herba semulajadi yang terpilih. Amalan wanita Melayu dari generasi ke generasi adalah warisan yang terbaik dalam penjagaan dan amalan kebersihan bahagian intim wanita. Ekstrak-ekstrak daun sireh, manjakani dan campuran bahan yang lain, mampu membersih dan menyegarkan.

Dewberyy Feminine Wash adalah hygiene wash yang lain dari yang lain, ia “medicated” dan dingin, istimewanya bau wangian dewberry dan dapat menguat dan menganjalkan tisu vagina. Saiz pakej yang senang dibawa didatangkan dengan tiub saiz kandungan 100ml. Ia mengandungi agen astrigen yang merawat dan dapat mengetatkan tisu vagina, menghindari jangkitan bacteria, mengelak radang dan kegatalan, mencegah keputihan selain dapat membersih dan menghilangkan bau yang tidak menyenangkan.



Harga tidak termasuk pos laju.

Semenanjung RM7, Sbh Srwak RM10

No comments:

Post a Comment