Monday, September 18, 2017

Satin Lips Set

{ Satin Lips Set } 



Siapa yang ada masalah bibir kering, bibir mengelupas, bibir hitam dan bibir sensitif. Satin Lips set ni sesuai sangat untuk anda. ðŸ’ƒ

Shea Sugar Scrub - mengelupas secara lembut untuk melembut, menghalus dan mengilatkan bibir. Scrub selama 1 minit dan bilas.

Shea Butter Balm - melembapkan bibir secara mendalam dan meninggalkannya dengan rasa segar. Pakai bila2 masa dan di mana jua.


Mary Kay Satin Lips Set! ðŸ’‹
.
Merangkumi dua langkah mudah.
.
1. Satin Lips Shea Sugar Scrub - Mengelupas secara lembut untuk melembut, menghalus dan mengilatkan bibir.
.
Bye-Bye Bibir Kering!
==================
.
Relaks dan nikmati pengalaman skrub bibir yang menyegarkan. Shea Sugar Scrub mengelupas bibir secara lembut menggunakan kristal gula semula jadi untuk mengilatkan bibir kepada kesempurnaan. Diadun dengan shea butter yang lazat,skrub meninggalkan bibir dengan rasa lembut,licin dan berkhasiat. Formula skrub ini juga mengandungi minyak bunga matahari, yang terkenal dengan kandungan antioksidan & Vitamin E. Urut skrub ini secara lembut pada bibir dan mengelupaskan kulit kering. Tekstur bibir akan ditambahbaik dan akan mengembalikan tampilan segar bibir anda.
.
2. Satin Lips Shea Butter Balm - melembapkan bibir secara mendalam dan meninggalkannya dengan rasa segar.
.
Hello, Kelembapan!
=================
Selepas gunakan Shea Sugar Scrub, manjakan bibir anda dengan Pelembap Shea Butter pula! Dirumus untuk memberikan kelembutan dan kelembapan kepada bibir. Campuran shea dan jojoba butters memberi keselesaan dan melegakan bibir. Shea Butter, diperkaya dengan antioksidan Vitamin A dan E, membantu kulit untuk kekal lembap. Jojoba butter mirip dengan minyak yang dihasilkan oleh badan manusia, oleh itu ia dapat melembapkan dan melindungi kulit.
.
.
ARAHAN PENGGUNAAN :
=====================
.
Urut Shea Sugar Scrub pada bibir dengan menggunakan gerakan berputar. Lap atau bilas bibir dengan air. Diikuti dengan pemakaian Shea Butter Balm.
.
Rawat masalah bibir anda skrg dgn menggunakan set satin lip ni. 


Tahan 8-9bulan. Lama baru habis. Bibir makin sihat. Berbaloi dengan harga. ðŸ’‹

No comments:

Post a Comment