Sunday, August 23, 2015

HADZRA WHITE

Sebotol 35 biji ( tahan 30 hari )
RM120 SEM / RM125 SS

PROMOSI
RM100 SEM / RM105 SS

019 451 1649 ( WHATSAP / TELEGRAM / SMS)


| Alternatif Vitamin C |

Kepentingan Vit c dalam tubuh badan kita semakin jelas kerana tubuh kita tidak boleh menghasilkan Vitamin C, malah sebagai vitamin larut air, dan ia tidak boleh disimpan. Vitamin C berlebihan yang tidak digunakan , dengan mudahnya di singkir keluar dari tubuh. Selain itu ia juga akan musnah akibat kepanasan atau terkena sinaran ultraungu seetangah jenis bahan tambahan dalam makanan , bahan kimia pertanian dan akan teroksida jika terdedah kepada udara.Malahan ia begitu mudah termusnah sehingga kebanyakan vitamin C hilang sebelum makanan tiba di atas meja. Berikutan itu adalah penting untuk kita mendapatkan semula bekalan Vitamin C bagi memperoleh faedah optimum daripada vitamin yang menakjubkan ini. Ini merupakan teraju utama bagi penghasilan produk ini.

Hadzra White vit c yang kaya dengan vit c yang mampu membantu pengguna menikmati pelbagai khasiat malah menerima manfaatnya dalam masa 24jam.Kebaikan vitamin C pada kesihatan tidak dapat disangkal dalam memberi manfaat bagi :


Mencantikkan Kulit – Pengambilan Vitamin C setiap hari akan membantu anda dapatkan kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukkan pigmentasi. Pigmen adalah penyebab utama kejadian jeragat.


Membentuk Kolagen – Merangsang pembentukan kolagen. Kolagen ialah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan.
Memperbaiki Simptom Pendarahan – Kekurangan Vitamin C adalah penyebab gusi berdarah, lebam dikulit, lambat pulih dari kecederaan, kulit kering, ruam dan kulit kasar.


Peningkatan Sistem Imun – Membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik, membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman, mengukuhkan sistem imun, pertingkatkan pemulihan alergi hidung, kulit dan asthma, juga mengurangkan simptom selsema.


Memerangi kanser – Ia satu-satunya anti-oksidan yang berkuasa dan mampu meningkatkan inteferon semulajadi tubuh dan merangsang pengeluaran T-cells untuk melawan sel kanser dan membuang kimia berbahaya dari tubuh dgn berkesan.


Memperbaiki Insomnia – Ia memperbaiki insomnia, stress dan masalah mental seperti keresahan.
Mengekalkan kolestrol sihat – ia mampu mengurangkan kolestrol dan tekanan darah, mengekalkan kapilari darah yang sihat, menghalang pendarahan dalam hidung, pendarahan serebral dan skurvi.

SEDIKIT INFO MENGENAI PRODUK




Hadzra White vit c kaya dengan kandungan yg mampu meningkatkan taraf kesihatan menjadi lebih baik.
Keistimewaan HADZRA WHITE
- Jenis isap/kemam (bawah lidah)/kunyah.
- Kesan Detox yang bersifat (Free radikal).
- Breast feeding boleh konsum HADZRA WHITE tanpa sebarang kesan sampingan.
- Kurangkan pengambilan kafien agar kesan lebih cepat. Disarankan minum 3-4 liter air putih untuk kesan yang maksimum.
- Rasa yang enak daripada ekstrak buah-buahan asli.
- Kesan dapat dilihat hanya dalam sehari. (1 day result).
- 35 kapsul dan tahan untuk sebulan.
- Formula terbaru dari Eropah dibawa ke Malaysia.
- Sesuai untuk lelaki dan wanita.
- Mudah dibawa ke mana-mana.

Antara kelebihan kandungan HADZRA WHITE vit c adalah:
Kelebihan Vitamin C

VITAMIN C atau juga dikenali dengan nama asid askorbik ialah nutrien bersifat larut air dan diperlukan tubuh bagi pertumbuhan sihat. Tanpa vitamin ini, pelbagai masalah kesihatan boleh muncul dan mengancam imuniti badan.Menyumbang kepada meningkatkan pertahanan tubuh terhadap serangan penyakit biasa, malah diperlukan bagi pengeluaran kolagen iaitu struktur utama protein yang ditemui dalam tisu penghubung.
Mampu melindungi tubuh daripada jangkitan penyakit dan mengekalkan kesihatan gigi dan tulang, selain meningkatkan keupayaan tubuh untuk memperbaiki luka dengan lebih pantas.
Vitamin C juga ialah antioksidan yang berkesan dan mempunyai kuasa yang besar dalam melindungi tubuh daripada radikal bebas yang menyebabkan tekanan oksida pada tubuh. Pengambilan vitamin C secara teratur dan dalam dos yang dicadangkan pakar kesihatan juga boleh menurunkan tekanan darah dan mengurangkan kemungkinan terjadinya penyakit darah tinggi serta masalah kesihatan berkaitan kardiovaskular..

Kelebihan Gluthathione

-Glutathione adalah satu ramuan komposisi paling essential di dalam setiap sel badan manusia. Glutathione terkenal sebagai Master Anti Oxidant yang berfungsi menyingkitkan toksin dari dalam badan.Ia bersifat Free Radical dan mampu meningkatkan tahap kesihatan pengguna . Kebanyakan glutathione tidak berkesan disebabkan bahan campuran di dalamnya . Glutathione yang baik adalah tidak mempunai bahan campuran lain …Malah dengan pengambilan glutathione secara berlebihan , ia mampu menyekat enzyme tirosinase sekaligus menyekat penghasilan melanin kulit / pigmen kemerah merahan . Hasilnya , kulit yang putih akan terhasil.
Kelebihan Grape Seed Extract

-Dr.Masquelier, seorang peniliti asal Perancis, menemukan zat anti kanker berupa proanthocyanidins dalam biji-biji anggur. Keampuhan proanthocyanidins ini bisa menangkal radikal bebas berlipat 20 kali vitamin C dan 50 kali vitamin E. Ekstrak biji anggur juga dianggap lebih aman dari suplemen anti oksidan vitamin A dan E karena terlarut dalam air
Biji anggur mampu mengunci kelembapan dan memperkuat fungsi lapisan kulit terluar. Fungsi ini sama seperti ekstrak kenari dan bunga lupin yang memiliki omega 3, 6, dan 9. Juga mengandung vitamin yang bisa melembapkan, meningkatkan sirkulasi darah, dan memberi nutrisi pada kulit dari dalam.
Ekstrak minyak biji anggur, kenari, dan bunga lupin, yang disatukan, bisa diperoleh dari salah satu rangkaian produk The Face Shop Flebote Collagenic XP yang terdiri dari berbagai perawatan untuk wajah dan daerah mata.

Kelebihan Olive Leaf

– Kajian membuktikan Olive Leaf mengandungi Polifenol yang sangat tinggi yang membantu pencerahan tona kulit serta menghilangkan tanda penuaan dengan efektif.Olive Leaf juga kaya antioksidan, antibakteria, antikanser serta mengandungi pelbagai zat aktif lain yang amat berguna dalam menurunkan kadar gula juga menstabilkan tekanan darah, mempercepatkan pembakaran lemak badan, menyihatkan jantung, mencegah risiko penyakit kronik, saraf dan stroke.Olive Leaf juga merangsang penghasilan glutatione dalam badan secara semulajadi, maka kesan pencerahan adalah lebih cepat dan tinggi berbanding dengan pengambilan gluta secara oral.
Kelebihan Astaxanthin

-Astaxanthin adalah penemuan anti oksida terbaru ahli-ahli sains pada abad ini. Astaxanthin berpotensi menjadi sumber terbaik, terkuat dan unik untuk kesihatan tubuh manusia.Astaxanthin ialah Pigmen Merah yang terjadi secara semulajadi dalam pelbagai Organisma hidup. Contohnya seperti Ikan Salmon, Udang dan Ketam.
Meningkatkan kualiti kulit. Astaxanthin bukan sahaja menghalang kerosakan akibat sinaran matahari UV daripada berlaku, tetapi sebenarnya boleh membantu menterbalikkan tanda-tanda luar penuaan dari luar dalam.




Sebotol 35 biji ( tahan 30 hari )
RM120 SEM / RM125 SS

PROMOSI
RM100 SEM / RM105 SS

019 451 1649 ( WHATSAP / TELEGRAM / SMS)



Bagaimana HADZRA WHITE Dapat Membantu Anda Dalam Sehari

- 1 hari untuk rasa kulit lembab dan tidak berminyak.
- 2 hari untuk mula jerawat kecut.
- 7 hari kulit semakin glowing dan putih berseri.
- 14 hari, tangan, leher, badan dan kaki lebih cerah.
- 28 hari, lahir kulit seperti bayi seluruh badan, muka, tangan dan badan akan lebih putih kemerah-merahan.original dan kekal.

Cara Makan HADZRA WHITE

Makan 2 biji sehari (selama 5 hari) pagi dan malam. Lepas 5 hari makan sebiji sehari sahaja (pagi) sebaiknya sewaktu perut kosong. Sebotol ada 35 biji dan tahan 30 hari.

TIPS : Amalkan minum 2-3 liter air sehari untuk dapatkan kesan yang paling maksimum.

Pantang larang : Umur boleh ambil adalah 15 tahun ke atas. Tiada pantang larang cuma banyakkan minum air 3-4 liter sehari. Elakkan kafien, susu dan kurangkan gula.

Ibu mengandung TIDAK DIBENARKAN. Menyusu digalakkan, malah baik untuk kulit ibu dan bayi.

Pesakit kanser dilarang ambil. Pesakit buah pinggang, kencing manis dan sakit jantung yang tidak kritikal boleh ambil. Jarakkan pengambilan selama 20 minit sekiranya diambil dengan ubatan/suplimen yang lain.

Testimoni HADZRA WHITE













Proses Rawatan Dari Dalam Kulit
- 5 kali kuasa Detox (aktifkan penyerapan nutrien maksimum).
- 5 kali pengawalan masalah kulit berminyak/kusam dan kembalikan saiz normal liang pori 10 kali kuasa mengawal pertumbuhan jerawat (jerawat halus dan batu).
- 10 kali kuasa mengatasi masalah tona kulit tidak sekata/sunburn.
- 10 kali kuasa mengatasi masalah jeragat/pigmentasi/parut jerawat.
- 15 kali kuasa pencerahan (kulit lembab, kemerahan, flawless dan glowing).

No comments:

Post a Comment