Friday, April 24, 2015

KAPSUL HERBA SEGAR (DIMAZ)




1 botol - 60 kapsul 
HARGA : RM 60 SM / RM 65 SS
FREE POSTAGE


Kapsul Herba Segar 
Berfungsi sebagai detox membuang sisa-sisa lama yang tertinggal dan seterusnya mengempiskan perut
  
# Mengeluarkan lemak badan yang berlebihan dan melangsingkan badan. 
# Memulihkan serta melegakan bisa-bisa badan.  
# Mengeluarkan keracunan dan kotoran dalaman. 
# Melancarkan peredaran darah. 
# Mengelakkan daripada sembelit dan buasir.
# Mengelakkan daripada letih lesu.
 


 
Cara Pemakanan Kapsul Herba Segar:

Makan 4 biji slps mkn mlm atau 10.30 mlm setiap hari sehingga terasa perubahan yang memuaskan. Boleh juga selang sehari makan selepas minggu ke-2 penggunaan, bergantung pada kessuaian badan. Stop pemakanan semasa period.

Jika rasa kesan terlalu kuat seperti sakit perut yang kuat dan cirit birit, boleh kurang kan pengambilan kapsul kepada 3 biji ke 2 biji. Tetapi jika terasa kurang tindakbalas boleh tambah ke 5 atau 6 biji setiap hari.


P/s: Cadangan penggunaan pada kotak adalah secara am untuk mengekalkan kesihatan pada pelanggan yang tidak mempunyai masalah seperti lebihan berat badan, sembelit dan sebagainya. 

Cara pemakanan di atas adalah lebih kepada merawat sembelit, mengempiskan perut dan membuang sisa pada usus dan perut.


Melalui beberapa feedback dengan pelanggan kami ,boleh dikatakan pelanggan yg mempunyai berat di bawah 55kg hanya memerlukan 2-3 biji shj setiap mlm utk detox.
Oleh itu, utk pelanggan baru yang ingin mencuba boleh juga mula cuba dengan 2 biji shj jika bertubuh kecil (bwh 55kg) dan selang sehari utk melakukan detox. Walaubagaimanapun, ianya masih juga bergantung kepada kedegilan sisa yg melekat di usus. Sila adjust kesesuaian kekuatan uba.
 
Jangan biarkan masalah sembelit berlarutan sehingga menyebabkan kepada buasir. Jika pembuangan najis sudah mula berdarah mungkin menandakan buasir dalaman berlaku. InsyaAllah rawat ia dengan gabungan Herba Segar(melembutkan najis) dan Herba Dalaman (merawat luka dalaman yang menyebabkan buasir) 
  
Kerak usus tu nama saintifik ia Mucoid plaque,Kapsul Herba Segar ni antara khasiatnya utk mengeluarkan kerak usus(Mucoid plaque) ni tetapi bukan sekali keluar 3-5 kilo,ia keluar sikit2 melalui najis kita,
Sebab tu bila membuang bau fuhhh....lebih perit baunya dari kebiasaan 

 

No comments:

Post a Comment