Friday, February 06, 2015

FAIZA BEAUTY KRIM



HARGA : RM 98.00
PROMOSI RM 95 SM / RM 100 SS
FREE POSTAGE


KELEBIHAN :-
MENGHAPUSKAN JERAWAT/ JERAGAT
MENGHILANGKAN KEDUTAN
MENCANTIK KAN KULIT

Faiza Krim Kecantikan untuk membuang bintik jerawat dan kulit muka tidak sekata.Hanya dalam beberapa hari penggunaan anda akan lihat hasilnya kulit menjadi putih, segar dan bersih. Rasalah perbezaannya.

Faiza Beauty Cream ialah produk terkini dalam pasaran. Kami yakin krim ini membantu membuang jerawat dari muka. Jika digunakan di atas kawasan tompok-tompok gelap, pasti akan pudar dan boleh dikurangkan. 

Bagaimana nak guna:
Sebelum anda tidur, basuh wajah anda dengan sabun, ambil sedikit Faiza Beauty Cream dan urut dengan lembut ke dalam kulit supaya krim boleh menembusi kulit.  
Pada waktu pagi basuh wajah anda dengan sabun. Untuk tujuh hari kegunaan biasa krim akan menjadikan perubahan ketara membuat jerawat kulit anda bebas, baru dan kulit anda cantik. anda harus terus menggunakan krim sehingga anda mencapai keputusan yang dikehendaki. Bahkan selepas itu terus menggunakan krim sekurang-kurangnya dua kali satu minggu, supaya ia boleh melindungi kulit anda dari keletihan, kekeringan, cahaya matahari, debu dan pencemaran
 
KEPUTUSAN:

Sesetengah orang telah mencapai keputusan cemerlang dan mereka ingin meneruskannya. Tetapi sesetengah mempunyai kesan lebih buruk. Ia boleh jadi sebab yang sesetengah orang menggunakan produk kimia lain juga. Atau mereka telah pun secara kimia merawat muka mereka dengan kebanyakan produk dan membuat kulit wajah mereka tahan kesan krim.
 
NASIHAT:

Buat yang pernah mencuba mana-mana krim untuk menghilangkan jerawat tetapi tidak berjaya saya syorkan anda menggunakan krim ini.
Faiza Beauty Cream telah  memenangi anugerah krim yang terbaik pada 2014.
Jaminan wang dikembalikan








RM10


RM25

No comments:

Post a Comment