Wednesday, June 04, 2014

WIS PUTIH : SET HIJAU JERAWAT

WIS PUTIH : SET HIJAU JERAWAT

WIS PUTIH : SET HIJAU JERAWAT UNTUK KULIT JERAWAT, PARUT, SENSITIF DAN BERMINYAK

Ia didatangkan dgn kekuatan 3 produk utama iaitu :


1 . Sabun Pucuk Jambu - mengandungi beberapa herba terpilih serta ibu kunyit , aloe vera dan juga minyak tea tree yang terbukti berupaya merawat masalah jerawat , parut tebal , kulit sensitif dan mengawal minyak muka . Teknologi baru yang digunakan dalam sabun ini menyebabkan tidak perlu bagi individu itu untuk memakai toner .

2 . CC cream - Tersohor sbagai krim paling hebat dgn keajaiban 20x ganda daripada bb cream , foundation dan krim asas yang biasa . Krim siang mgandungi ektrak arbutin ,M- tranexamic , glutathione murni serta pitera . Kekuatan SPF 80 degan teknologi FERN- Block yang meghalang penembusan cahaya secara 99% . Bkn itu sahaja , ia mengandungi Korean Powder , sejenis serbuk bedak yang ringan dan tersohor di Korea .

3 . Gel Malam Berubat - Gel malam berubat yang mengandungi herba terpilih serta berantibiotik . Gel Malam Berubat Wis Putih diperkaya ekstrak aloe vera dan chorophyll hijau bagi merawat kulit serta memudarkan parut . Juga mengandungi menthol untuk rasa sensai dingin . Sensasi dingin ini mampu meredakan keradangan dan kemerahan kulit serta mengecutkan jerawat dengan cepat .
 
Semua sudah diluluskan KKM .

Berminat boleh add fb, pm.sms.whatsapp 019 451 1649
RM140 SM / RM145 SS

RM125 SM / RM130 SS
FREE POSLAJU
 












Cara Guna Wis Putih Set Hijau :

Wis Putih Set Hijau dirumus khas untuk merawat kulit yg sensitif dan jerawat kritikal. Ia sangat sesuai kpd lelaki dan wanita. Wis Putih Set Jerawat ini adalah gabungan herba dan antibiotik semulajadi. Gunakan tanpa was-was kerana wis putih ini telah diluluskan KKM (Kementerian Kesihatan Malaysia), dikilangkan oleh GMP dan disahkan halal.

3 langkah cara guna WIS PUTIH HIJAU (Set Jerawat) :

1. Sabun Pucuk Jambu
Sabun ini tidak menghakis malah memudarkan parut dan mengawal minyak. Boleh dipakai 2 kali sehari sebelum memakai CC cream. Biarkan selama 2-3 minit di muka kemudian bilas dan jangan di lap. Boleh juga di pakai di badan bg merawat masalah jerawat badan

2. CC Cream
Di sapu secara nipis di waktu siang hari. Kekuatan CC Creram ini SPF 80 menghalang penembusan cahaya. Boleh pakai bedak seperti biasa selepas sapu CC cream.

3. Gel Malam Berubat
Sapu Cream pada waktu malam setelah mencuci muka dengan Sabun Pucuk Jambu

No comments:

Post a Comment