Wednesday, November 06, 2013

U-TRIM FIBER SLIMMING DRINK

U-TRIM FIBER SLIMMING DRINK - HILANGKAN SELERA MAKAN, CEPAT KENYANG !!



PERISA : LIMAU , NENAS & MANGGA


1 KOTAK ( 10 PEKET)
HARGA : RM 75.00 SM / RM 80 SS 

  Pilih perisa kegemaran anda 
NENAS, LIMAU & MANGGA


BETUL!!!! Anda tidak Perlu Berpantang ketika mengambil U-TRIM semasa diet anda untuk tampil langsing. Pantang ketika ingin langsing biasanya amat mengecewakan ramai wanita yang ingin langsing. Mereka akhirnya tewas dipertengahan jalan akibat tidak boleh mematuhi pantang produk yang mereka ambil. Penyudahnya mereka gagal mereakisasikan impian langsing mereka.

Sedar tentang masalah ini U-TRIM tampil dengan minuman langsing yang tidak memerlukan anda berpantang. Kerana kelebihan U-TRIM menyekat selera makan biasanya anda tidak akan mampu makan berlebihan kerana bantuan U-TRIM. 

Makanlah apa sahaja ketuka anda lapar!!!! Berhentilah Ketika anda kenyang.


KETAHUI CARA PENGAMBILAN U-TRIM

U-TRIM bolehlah diambil seawal subuh ketika perut anda masih kosong. Anda boleh menikmati makanan lain selepas 1 Jam mengambil U-TRIM.

Untuk yang mengamalkan perubatan ubat dari Doktor anda hanya boleh memakan ubat 3 jam selepas mengambil U-TRIM.

Sekiranya anda bercadang mengambil U-TRIM sebagai alternatif untuk langsing anda dinasihatkan supaya tidak mengamalkan makanan lain yang bertujuan untuk langsing.

Makanan Herba atau jamu tidak digalakkan ketika anda sedang menggunakan U-TRIM.


CARA PENGAMBILAN U-TRIM


Sila timbang sebelum mengambil U-Trim

Mengambil U-Trim 1 Paket Seawal 6.30 pg - 7.30 pagi setiap hari sebelum makan pagi

Sebaiknya menggunakan air sejuk peti untuk memberi efek yang lebih cepat dalam proses penurunan berat badan. Anda di LARANG mengunakan air panas atau suam semasa membancuh U-Trim anda.

Anda perlu minum air yang banyak dan dinasihatkan agar makan bila lapar tidak mengira waktu walau ditengah malam sekali pun.

Perlu diingatkan bahawa semasa pengambilan U-Trim anda diLARANG mengambil jamu, supplement dan sebagainya bagi memastikan U-Trim berkesan kepada tubuh anda. 

Sepanjang proses penurunan, anda perlu peka bahawa U-Trim bukan sekadar menurunkan berat badan tetapi ia bertindak sebagai agen penyembuhan kepada penyakit anda yang tersembunyi.

Pastikan anda meminum air yang banyak bagi mengelakkan anda pening, kekurangan air dalam badan, loya dan sebagainya.

Jika dalam 10 hari anda turun sedikit atau naik berat anda sila rujuk khidmat nasihat dari stokis atau pengedar anda. mereka akan memaklumkan mengapa ia terjadi.


IBU MENYUSU

ibu Menyusu tiada masalah mengambil u-trim. ni kerana bersama u-trim ibu tidak perlu berdiet ketat untuk kurus.. Nasihat kami ibu haruslah mengikuti cara pemakanan mengikut piramid makanan.

Walau bagaimana pun kami tidak menggalakan ibu dalam pantang mengambil U-TRIM kerana badan anda memerlukan banyak tenaga selepas bersalin. Pengambilan ubat hospital  juga  akan menggangu waktu makan anda yang hanya boleh mengambil ubat selepas 3 jam mengambil U-TRIM.

cadangan kami buat ibu yang menyusu anak. Anda bolehlah mencuba U-TRIM selepas anda melewati 100 hari pantang...  
Makanlah secara sihat untuk anda dan bayi.
Bagaimana melakukan ‘maintenance’ dengan U TRIM.



Setelah mendapatkan berat badan yg diinginkan, pengguna U TRIM TIDAK PERLU  lagi mengambil produk ini SECARA BERTERUSAN. Proses penurunan berat badan anda biasanya akan tercapai setelah mengambil U TRIM selama 2 Bulan (maksimum) ataupun 1 ½ Bulan (minimum) bergantung kepada jumlah berat yang ingin dikurangkan. Setelah mencapai berat badan impian yg sesuai, sila ikuti langkah dibawah untuk proses ‘maintenance’:



Minggu pertama:

Ambil U TRIM 1 sachet sehari secara berselang (alternate days).



Minggu kedua:

Ambil U TRIM 1 sachet sehari berselang 2 hari.

Contoh: Ambil U TRIM pada ISNIN,KHAMIS dan AHAD


Minggu ketiga:

Ambil U TRIM 1 sachet sehari – Seminggu 2 KALI SAHAJA.

Contoh: Ambil U TRIM pada ISNIN dan JUMAAT.


Minggu keempat:

Ambil U TRIM 1 sachet sehari- Seminggu 1 KALI SAHAJA

Contoh: Ambil U TRIM setiap ISNIN sahaja.


Minggu kelima (bulan berikutnya):Lakukan utk SEBULAN

Ambil U TRIM 1 sachet sehari- Sekali untuk 2 minggu

Contoh: Ambil U TRIM setiap ISNIN dan jangan ambil selama 13 hari selepas itu.


Minggu kesembilan (bulan berikutnya): Lakukan utk SEBULAN

Ambil U TRIM 1 sachet sehari- SEBULAN SEKALI SAHAJA!

Setelah anda melalui proses diatas, anda TIDAK LAGI bergantung kepada U TRIM utk kelihatan LANGSING MEMIKAT. Keperluan mengambil U TRIM selepas itu adalah bergantung sepenuhnya kepada anda dan anda dinasihatkan tidak lagi mengambil makanan LEBIH DARIPADA KEPERLUAN TENAGA YG DIGUNAKAN SEHARIAN selepas itu……anda dijamin ‘Maintain Cun’ kerana dengan U TRIM, memang BOLEH SESANGAT!!!!

No comments:

Post a Comment