Wednesday, February 29, 2012

Pendant FE Terbaik!!!

Setiap Loket Kuantum mempunyai nilai berikut:

· Nilai Kesihatan

· Nilai Intrinsik

· Nilai Koleksi

Loket Kuantum FusionExcel diperbuat dari alam mineral yang menyatu dan terikat bersama-sama secara struktur pada peringkat molekul. Ini menghasilkan tenaga skalar yang membantu untuk meningkatkan biofield tubuh. Loket Kuantum mempromosikan aliran tenaga positif dan membantu untuk menjaga keseimbangan tenaga. Ini membantu untuk mengembalikan tenaga yang telah menjadi lemah dalam tubuh. Dengan mengembalikan keseimbangan energi dalam tubuh liontin ini membantu orang untuk mendapat kesihatan dan kesejahteraan yang seimbang.

Kegunaan:

Memakainya di pergelangan tangan anda atau meletakannya dalam saku anda. Tenaga skalar daripada Loket Kuantum lahir pada permukaan dan di dalam badan. Tenaga skalar yang lahirnya menambah badan bio elektrik. Secara melengkung kerja-kerja ia memudahkan ketelapan sel dan oleh sebab itu menambah fungsi-fungsi fisiologikal dan banyak sel-sel dalam badan.

Faedah Kesihatan:

- Mengurangkan keradangan

- Untuk mempromosikan pemecahan sel

- Untuk menggalakkan peredaran

- Untuk meningkatkan tahap imuniti dan sistem endokrin

- Untuk memusnahkan virus dan bakteria

- Untuk meningkatkan tahap nutrisi sel dan penyahtosikan

- Untuk meningkatkan ketelapan sel

- Untuk mengurangkan keradangan

- Untuk melindungi DNA daripada sebarang kerosakan

- Untuk melambatkan proses penuaan

- Untuk bertarung dengan sel-sel kanser

- Untuk menguatkan lapangan bio dalam badan yang menghalang gelombang elektromagnetik daripada memberi kesan kepada kesihatan seseorang

- Untuk fokus dan menumpukan perhatian dengan lebih baik.


Scalar Energy:

Untuk memahami tenaga skalar dengan lebih komprehensif, sila merujuk kepada buku yang bertajuk “Optimum Energy for Peak Performance with Scalar Energy”, ditulis oleh Dr. Siva Poobalasingam MD dan Nisha Lakshmanan MA (diterbit oleh FusionExcel Antarabangsa).

Penafian:

Produk-produk ini bukannya suatu peralatan perubatan, dan bukan ditujukan untuk digunakan dalam diagnosis penyakit atau keadaan yang lain, atau dalam pemulihan, pengurangan, perubatan, atau pencegahan penyakit.

1 pcs - RM400
2 pcs - RM700
3 pcs - RM1000

No comments:

Post a Comment