Thursday, June 16, 2011

Produk Minyak Mestika / Minyak Bayini Mestika

Minyak Bayini Mestika( Minyak telon ) sangat sesuai untuk kesihatan bayi. Digunakan secara tradisional untuk melegakan hidung tersumbat, sakit perut, kembung perut dan kanak-kanak kencing malam.


Gosok minyak Bayini pada perut bayi selepas mandi untuk mencegah kembung perut dan sakit perut. Gosok sedikit di dada untuk melegakan pernafasan bayi, bayi akan mudah tidur. Telah berada di pasaran lebih 35 tahun. Ianya sungguh berkesan dan hasil yang menakjubkan. (30 ml).

Minyak Bayini Mestika
1 botol RM 6.00
6 botol RM 35.00 (Bayaran Pos Laju RM 8.00)
12 botol RM68 (Bayaran Pos Laju RM10.00)




Minyak Mestika adalah minyak gosok untuk melegakan sakit otot, sakit sendi, terseliuh, sakit perut, kembung perut, kembung perut, kanak-kanak kencing malam dan digigit serangga.
Di gosok 2-3 kali sehari. Elok digosok ditempat yang sakit selepas mandi. Jika perut kembong, sakit perut - terus gosok di perut. gatal-gatal digigit nyamuk, pacat/lintah harus disapukan terus di tempat yang kena gigitan. Individu yang aktif bersukan pula, sila gosok di pinggang, peha dan betis sebelum turun ke padang. Telah berada di pasaran lebih 35 tahun. Ianya sungguh berkesan dan hasil yang menakjubkan.
(60 ml)


Minyak Mestika
1 botol RM 10.00 - Pos RM8
6 botol RM 58.00 - Pos RM10

No comments:

Post a Comment